نقشه راه نمایندگان بیمه در فضای آنلاین دورنمای 1400

راه‌ کارهای هوشمندانه فروش آنلاین سال ۱400:

برای توسعه کسب و کار خود در فضای دیجیتال باید زمان صرف کرده و حوصله داشته باشید، اولین گام مطالعه دقیق مطالب ذیل است 
پس لطفا با دقت آن را بخوانید تا بدانید چرا باید در این وبینار شرکت کنید

فروش آنلاین

آنچه گذشت ...

کرونا:

سال ۱۳۹۹ با اوج گرفتن بیماری کرونا تغییرات بسیار زیادی را در کسب و کارها ایجاد نمود، تغییراتی که بواسطه کاهش سطح درآمد سازمان‌ها که اثر آن از دی ماه سال ۱۳۹۸ شروع و تا امروز نیز ادامه دارد، صاحبان کسب و کارها را ناگزیر به کوچک کردن سازمان‌ و تعدیل کارکنان خود نمود.

از سوی دیگر تغییر رفتار مصرف کنندگان یا خریداران که بیش از گذشته تمایل آن‌ها را به گشت و گذار در اینترنت برای یافتن آنچه می‌خواند را قوی‌تر کرد تا رفته رفته کسب و کارها بخشی از کانالهای فروش سنتی خود را از دست داده و فرصتی برای آن‌ها که پا به دنیای دیجیتال نهاده‌اند، تسلیم نمود تا بازی جدیدی در میدان رقابت و قدرت شکل گرفته و بسیاری سهم کیک خود را به گروه‌هایی پویا و یا حتی نوپا در صنایع مختلف بدهند.

covid19

آنچه می بینیم...

صنعت بیمه نیز یکی از بسیار صنایعی است که دستخوش این تغییر بزرگ شد، بطوریکه هیجان حضور استارتاپ‌های بیمه‌ای مانند بیمیتو، ازکی و بیمه بازار نگرانی‌ زیادی برای نمایندگان بیمه ایجاد نمود و گویی حضور اینگونه استارتاپ‌ها را خطری برای بقاء کسب و کار خود تلقی نمودند.

عده معدودی از نمایندگان بیمه نیز از توان مالی و تلاش این استارتاپ‌ها برای گسترش سهم بازار خود استفاده کرده و با ترس خود برای حضور در بازار دیجیتال مواجه شدند، بطوریکه شروع به اقداماتی ولو نادرست و یا ناکافی نموده (مصراع آخر غزل ۴۰۵ حضرت سعدی) تا از این فرصت ایجاد شده سهم خود را برداشت نمایند.

به ره بادیه رفته به ز نشتن باطل ……. وگر مراد نیابم، به قدر وسع بکوشم

بدون شک، تعریف زمان در دوره کنونی برای تمام ما تغییر یافته است، نگاهی به تاریخ امروز (لحظهای که این متن را میخوانید) بیاندازید، زمان با سرعت بسیار زیادی در تصور ذهنی ما در حال گذر است، پس نه تنها بایستی به قدر وسع بکوشیم، بلکه باید با هوشمندی از فرصت زمانی محدود پیش رو، حداکثر دستاوردهای مورد نظر خود را بدست آوریم.

از سوی دیگر ...

بسیاری از افراد بر اثر شنیده‌ها و یا مشاهدات خود می‌دانند چه کاری می‌تواند برایشان سود ده و پر منفعت باشه، مانند نمایندگانی که با سودای کسب درآمد بالا اقدام به دریافت نمایندگی در صنعت بیمه می‌کنند …

اما بعد از آن، با بسیاری از چالشها و چه کاری باید بکنمها مواجه میشوند، تا اینکه تصمیم به

من، میلاد نیکپور با تجربه‌ای حدود ۱۴ ساله در حوزه فروش و بازاریابی در کسوت بازاریاب، مدیر فروش و نماینده بیمه می‌خواهم تجربه خودم را برای حضور و توسعه کسب و کار دیجیتال نمایندگان بیمه طی این وبینار بصورت ارائه برنامه دقیق اجرایی و استراتژی‌های موفق و تجربه شده توسط خود و بزرگان صنعت بازاریابی دیجیتال را ارائه خواهم کرد

آنچه خواهیم دید...

طی این وبینار ۳ ساعته با تمام آنچه نیاز دارید تا در فضای دیجیتال حضور یافته و شروعی پر قدرت داشته باشید، بطور کامل آشنا خواهید شد، (صداقانه بگویم، در هیچ جای دنیا هیچ چیزی کامل نیست) اما قطعا تلاش‌ خواهم کرد بر اساس سرفصل‌های ذیل آنچه از بهترین اساتید حوزه بازاریابی دیجیتال آموخته و تجربه کرده‌ام را بدون کم و کاست ارائه نمایم.

تمام آنچه نمایندگان بیمه برای حضور در فضای آنلاین و دیجیتال مارکتنیگ نیاز دارند

سرفصل ها:
مخاطبین:

فرم نظرسنجی وبینار کسب و کار آنلاین نمایندگان:

گزارش تحلیلی وبینار برگزار شده:

کیفیت مطالب ارائه شده
اجرایی بودن مطالب
پیشنهاد به دوستان

فرم ثبت سوالات

با ثبت سوالات خود پیش از شروع وبینار، تلاش خواهم کرد تا مثال‌ها و راهبردهای مناسب‌تری در طی وبینار ارائه کنم.

پس خوب فکر کنید و سوالات‌ خودتون ثبت نمائید.

      ارتباط در واتس اپ