وبینار بررسی چالشهای پیش رو نمایندگان صنعت بیمه در سال ۱۳۹۹
- صفحه اصلی
- وبینار بررسی چالشهای پیش رو نمایندگان صنعت بیمه در سال ۱۳۹۹
بررسی چالشهای پیش رو نمایندگان صنعت بیمه در سال ۹۹ + راهبرد استراتژیک:
سال ۱۳۹۹ بسیاری از کسب و کارها به خصوص نمایندگان صنعت بیمه را در فضای عدم قطعیت و خاکستری رنگ قرار داده است، صنعتی که چرخ آن توسط نمایندگان بیمه به چرخش در میآید، اما هیچگاه نامی از آنها توسط دستگاههای اجرایی و نظارتی برای حمایت یا توسعه کسب و کار ایشان به میان آورده نشد.
نمایندگان بیمه به عنوان صاحبین کسب و کار شخصی در صنعت، محل درآمدی به غیر از فروش بیمه نامه و دریافت کارمزد نداشته و علیرغم آنکه مسئولیت محقق نمودن اهداف شرکتهای بیمه مانند صاحبین سرمایه، مدیران و غیره را به عهده دارند، اما در این زمان بخصوص، دستی به سوی ایشان برای حمایت و پشتیبانی دراز نگردید.
بنابراین نمایندگان بیمه ناگزیر بوده تا با نگرشی صحیح، باور داشته باشند که خود میبایست کسب و کارشان را توسعه، نگهداری و بهبود دهند و با نگاهی رو به آینده توانایی مقابله با چالشها را بدور از هرگونه حمایتی کسب و تلاش نموده تا اسباب امنیت، آسایش و آرامش را از طریق عرضه خدمات بیمهای برای هموطنان مهیا نمایند.
هر یک از نمایندگان بیمه با درک درستی از اصول کسب و کار، چالشها و مهارتهای مدیریتی میتوانند با بحرانهایی مانند کاهش فروش، خروج سرمایههای انسانی، بیماریهایی نظیر کرونا، از دست دادن پرتفوی، شرایط بد اقتصادی یا غیره مواجه و یا با بهرهمندی از کوچینگ کسب و کار پاسخ صحیحی را به آن ارائه نمایند.
سرفصلهای وبینار:
- بررسی زوایای بحران اقتصادی و اجتماعی
- بررسی نگاه مدیران صنعت بیمه در بازار و نمایندگان
- بررسی محدودیتهای مدیران صنعت بیمه
- آشنایی با اصول طراحی برنامه استراتژیک
- آشنایی با عوامل بحرانزا در محیط کسب و کار
- بررسی و تحلیل بهترین استراتژی در فضای کنونی
- تدوین استراتژی در سال ۱۳۹۹ (دقیقا امسال چه کارهای باید انجام داد؟ و انجام کدام کارها خطرناک است؟)
- ارائه هوشمندانهترین روشهای فروش در سال ۱۳۹۹
- بررسی دورنمای سال ۱۴۰۰ – خود را برای آینده عالی آماده کنیم…
- پرسش و پاسخ آنلاین
مخاطبین وبینار:
- نمایندگان صنعت بیمه
- کارگزاران صنعت بیمه
- بازاریابان و فروشندگان صنعت بیمه
- کارشناسان و راهبران فروش شاغل در ستاد شرکتهای بیمه
در این وبینار تلاش خواهم کرد نسبت به بررسی، تحلیل و ارائه راهکارهای حضور در فضای کسب و کار سال ۱۳۹۹ و فروش در شرایط بحران بپردازم، همچنین به سوالات همکاران در زمان ارائه پاسخگو بوده تا نگرانیهای اصلی نمایندگان در این برهه زمانی تا حدی مرتفع گردد، لذا به منظور مدیریت زمان امکان ثبت سوالات همکاران را در این صفحه فراهم آوردم تا قبل از شروع وبینار با فکر و تامل سوالات خود را طرح و در این پائین صفحه آن را ثبت نمائید.
محدودیتی برای تعداد سوالات وجود نداره، اگر تا قبل از شروع وبینار باز هم سوالی براتون پیش اومد، مجدد ثبت کنید.
بدون شک در مسیر ارائه موضوع وبینار نیز سوالاتی برایتان پیش خواهد آمد که زمانی را در پایان در نظر گرفته خواهد شد تا بصورت آنلاین سوالات خود را مطرح نمایید، قول خواهم داد به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ مناسب دهم.
اسلاید وبینار
دانلود اسلاید وبینار چالشهای نمایندگان صنعت بیمه در سال ۱۳۹۹
رهبری در بحران
الگوی پاسخدهی سازمانها به شیوع ویروس کرونا و چالشهای آتی آن-موسسه مکنزی
مدیریت بحران
چک لیست اقدامات واکنش سریع به بحران کووید-19 از شرکت BCG
Briefing materials
Global health and crisis response McKinsey